Sv: ZZZ-tråd
Skånska Cementgjuteriet och Sydkraft. Skäms Norrlänningar över Norrland? Ska vi asfaltera allting norr om Dalälven eller bara låta det växa igen?

[bild]www.sportforum.se/images/personer/frisco/28.gif[/bild]