Sv: ZZZ-tråd
Paddan: Nej nej, med mitt ÅK TÅG menar jag alla operatörer på den Svenska tågkartan. Jag har faktiskt en förhoppning att få åka med BK Tåg på Tjustbanan nån gång under de närmaste året.