Sv: ZZZ-tråd
Frisco: Det är härligt att vara tillbaka i gammal god form. Hörde dessutom genom en säker kallkälla att även westerlind skulle vara på gång tillbaka in i matchen.

ZZZZzzzzZZZZZäta påre...