Sv: Vad roligt vi kommer att ha i vinter.
Frisco: Något lysande har han väl inte varit men mot Leksand i fredags så släppte han in ett på 40 skott!

Sedan så var det ju först i slutspelet -99 han var bra under serien så var det sisådär!

Hade era spelare haft mer rutin -99 så hade ni avgjort redan i Gavlerinken!

Nej nog med fjäskande ni kanske iaf bjuder på pilsner om man följer smyg MoDoiten Olle upp någon gång?