Sv: Vad roligt vi kommer att ha i vinter.
yaqop: Jag har tänkt att följa matchen på C+, om jag nu hinner hem till matchstarten, så där kanske man får någon liten skymt av Salo efter alla panoreringar på Foppa och de andra.