Sv: ZZZ-tråd
Imorgon får alla vara med om fest. Ja nästan alla.....
[bild]www.aik4ever.com/pix/alaget/hel/9.gif[/bild]

[bild]www.sportforum.se/images/personer/frisco/28.gif[/bild]