Sv: ZZZ-tråd
Frisco:
www.kuriren.nu

[För Magnus Wernblom var det premiär i den svartgula dressen. Och i allsvenskan.
– Jag tror mycket på det här laget. Framför allt så har vi fyra jämna formationer, det är det som är styrkan, säger Magnus Wernblom som inte saknade vare sig pulsen i elitserien.
Eller spel med världsstjärnan Peter Forsberg i Modo.
– Nu spelar jag i Skellefteå, hade han spelat här så hade det naturligtvis varit roligt, säger Wernblom med ett leende.]