Sv: ZZZ-tråd
Deas: Ganska ointressant pres. Men om man ska var lite postiv så var det mer bokstäver i den än i westerlinds.

Nån som har lyckats klurat ut vem jag liknar på min pres som för övrigt är en av de bästa presarna här på HS?