Sv: ZZZ-tråd
3 matcher spelade, 47 kvar. Sen börjar det roliga för nu är det väl bara elitserielunk eller?
Zz zzZ Zzz z zZZ zz
[bild]www.sportforum.se/images/personer/frisco/28.gif[/bild]