Sv: En åtråvärd stund med Forsberg
Per HApps:

"Ja ä inte bitter."

Om det nu stör dig så fruktansvärt mycket, varför läsa det, varför älta det och varför ironisera sig över det så att allting tar fart på nytt igen?