Sv: ZZZ-tråd
Frisco: ZZZzzzZZZZäta på er ZZZzzzZZZZZäta

Ps. Coupe Curva Nord var ingen höjdare precis. Dessbättre går den i graven inför kommande säsong. -Om filmen? Tja, bättre har man väl skådat men den var i alla fall skitrolig.

Nattinatti...!