Sv: Sanningen bakom MODO Hockeys drömlag
Paddan:

A-laget är flera personer, fick jag förklarat för mig när jag skämtsamt frågade "är du A-laget?". Som om man inte fattat det själv, liksom... Nåväl. Jag ska nog fråga om Gästrin träffat på spökena i herrgården än, tror jag. Tro om man ska fråga varför han alltid äter lunch på Harrys också? Eller kanske inte.