Sv: ZZZ-tråd
mike66: Henrik "Glenn Strömberg" Zetterberg. Ja jag säger då det.
[bild]drteam.r2.ru/Olimpics/image/swe/zetterberg.jpg[/bild]

Ge pojken en bic.

Zz zzZ Zzz z zZZ zz
[bild]www.sportforum.se/images/personer/frisco/28.gif[/bild]