Sv: Nya formationer.
NuMo: Jag vet inte för jag har inte sett nån match än. Men hur kan Kent ta så lätt på försäsongen när man spelar så få matcher. Det handlar ju ändå om att spela ihop en trupp till att få ett stabilt grundspel. Finns det nåt grundspel?