Sv: Nya formationer.
Frisco: Linjedomarna är en annan sak men jag kan inte minnas att t.ex Roger Öberg nånsin dömde i Kempis, trots att det skulle spara åtskilliga slantar i resekostnader. Har Tomas Andersson nånsin dömt i Gävle?