Sv: Frölunda - MoDo 1/11 2004
Modoante:

Skit! Jaja. Det var friskt och rätt vågat i alla fall. Sedinarna känns fortfarande inte tillräckligt rejäla. Man får vara nöjd med en poäng trots allt.