Sv: ZZZ-tråd
Poffa:

Äh, så fjantigt. Erkänn att du saknat mig i stället. Förresten så är jag hemma hela landslagsuppehållet också (tror jag).

ria-ra:

Hygglo! Tack för förvarningen...