Sv: ZZZ-tråd
knaskamilla:

Jo, jag har saknat dig. Ungefär som då jag är frisk och saknar en riktigt rejäl influensa. ;-)

Jaja, du är väl välkommen hem då. Men du är hemma på nåder, förlorar MODO i morgon ligger du risigt till.