Sv: ZZZ-tråd
Poffa:

Äh, det är väl klart att de inte förlorar imorgon! De förlorade inte sist jag såg MoDo-Lule på plats...

Kan för övrigt berätta att jag blev erbjuden igår att åka till Portugal 19-29 mars, men så kul ska ni inte få ha det!