Sv: ZZZ-tråd
Frisco:

Det där stämmer inte riktigt. När jag var borta i Sthlm spelade MoDo borta i Sthlm. När jag var borta i Gbg spelade MoDo borta i Gbg. När jag imorgon är hemma i Övik spelar MoDo hemma. När jag på lördag är borta i Gävle, ja då spelar MoDo i Gävle.