Sv: Brynäs - MoDo 6/11 2004
Hemma igen efter en trevlig Sätratripp. Ja inte var poängskärden trevlig men allt annat. Vilken skillnad det är att komma till Sätra på match jämfört med tex Timrå Isstadion.