Sv: Bannertävling II
westerlind: Kan ge lite insider då och det är att han jobbar i Namntall tunneln om jag inte har fel.

Sedan så sitter han på Husky bar i Vemdalen just nu och mumsar på grillspett och dricker ett par kalla