Sv: ZZZ-tråd
NuMo:

Nehej. Jag minns när den där bilden togs. Det var kallt som fan, trots att jag satt under en värmelampa. Redlöst berusad tror jag inte att någon hann bli. Abbes första midsommar, för övrigt.