Sv: ZZZ-tråd
Kickan: Själv underskattar jag midsommar. Tror alltid att det ska bli värdelöst, men ack så man kan bedra sig. När annars dricker man hembrännt med mjölk och tuggar i sig kladdkaka därtill, som om det vore en nobelmiddagsdessert?