Sv: Malmö - MoDo 25/11 2004
Modoante: Det skulle dock inte alls förvåna mig om dom helt plötsligt gör en jättebra arbetsinsats och vinner då det är ett "bra" lag vi möter.

Det vore så j-a typiskt.