Sv: Näslund Auccion
Paddan: Innebär detta att Kingen inte kommer att plockas hem nu när fönstret öppnas? Trodde han var hemma för kontraktsskrivning när han idkade supporterkultur a´la Curva Nord häromgår. Avgå Bengt Hedin!