Sv: Näslund Auccion
Paddan:
 
Bäst line up publikresponsmässigt:
Zakke, Aucoin (gissar jag), Hinote, Foppa, Macke.
Jag kom inte på någon mer back som skulle göra publiken extra glad, så jag föreslår att vi börjar matchen imorgon i BP.