Martin S:
Men vad fan...är det här någon sorts tävling i att gå ta studenten samtidigt som rätt personer? Isf kan jag berätta att Janne Bylund skämtade om ett par väldigt bra hockeyspelare på min studentbal, varav den ena satt i publiken och skämdes.