Frisco:
Härliga bilder. Jag hade tänkt föreslå att de skulle flytta webkameran snart, men nu har jag en bättre idé. Vi skickar ner dig ett par gånger i veckan och låter dig knäppa en massa kort på bygget.
Slut på förslag? Då bifaller vi det här, tycker jag.