knaskamilla: Blir inte cheerleadisarna (?) avundsjuka/konfunderande om man skulle ta med sig en tamburmajor?
[url=home20.inet.tele.dk/dds-cj/ls-2004/billeder/soendag04/pages/Garden_kommer.htm]Tamburmajor[/url]
Jag sittplats? Inte i nuläget men man kanske måste ställa sig i kö för att få en till pensiondagarna...