Sv: Arenan klar?
knaskamilla: Blir inte cheerleadisarna (?) avundsjuka/konfunderande om man skulle ta med sig en tamburmajor?
 
 
 
Jag sittplats? Inte i nuläget men man kanske måste ställa sig i kö för att få en till pensiondagarna...