Nikki: Åfan, jag som trodde att det var LHC...eller rättare sagt vårt bortaplansspöke... som är vår motståndare ikväll. Så imponerande som vi spelar på bortaplan skulle man nästan kunna tro att vi tillhör de fyra topplagen och har hemmafavör, eller handlar det hela om att maskera formen?