Sv: ZZZ-tråd
Salle: När Gästrin/Damgaard? drämde upp klubban med full kraft i ansiktet på pelle framför salo, så var inte det så snyggt heller... tur att pelle inte fick käkarna avslagna där!
fast jag kan ju tillägga att Färjestad nog delade ut flest tjyvsmällar i gårdagens match.