Sv: Sillysäsongsnacktråd
Deas: NuMo:" Varför får inte folk skapa trådar längre?"

Det är en reaktion mot det som sker på det offisijälla forumet för tillfället. Där hinner man inte läsa igenom en tråd innan det skapats tre nya.