Sv: Sillysäsongsnacktråd

Enligt pappers-ÖA så är det i princip klart att Harald Lückner tar över MODO nästa säsong. Som vanligt i sådana fall står det "Enligt vad ÖA-sporten erfar...", gud vad jag hoppas de har rätt.

Observera Kamilla, jag tror inget. Men jag hoppas. Det fick jag väl? ;-)