Sv: Sillysäsongsnacktråd

Salle:

Varför? Jag har svårt att se att det skulle vara speciellt lämpligt. Men om det är så du vill ha det så skall du få ett lämpligt namn: Daniel Broberg.

Slit det med hälsan.