Sv: Sillysäsongsnacktråd
Poffa: Jag anser ju att MoDo skall satsa på Zakke iår så då får 2:a målisen gärna bli ett lågbudgetalternativ med rutin. Leinonen är ju 28 och skulle nog gärna ta chansen i ett ES-lag.