Sv: Sillysäsongsnacktråd

scim:

Det viktiga är inte att delta, utan att vinna. Ni vann serien, men du deltog. Dessutom är det ju inte speciellt meriterande att spela i Korpen Div 5. Kom tillbaka då ni spelar i Korpen Elit.