Sv: Sillysäsongsnacktråd

NuMo:

Ja, jag erkänner, jag var lite lat när jag skrev det. Jag vet inte riktigt var shift-tangenten sitter på det här tangentbordet. Naturligtvis menade jag MoDorator.