Sv: Sillysäsongsnacktråd
knaskamilla: Valda delar av fjolårstruppen är i Åre och tigger cigg av Caveman. Oseriöst tycker han och menar på att det är bara Högardh som har talang nog att festa runt med en cigg i käften utan att tappa i kapacitet.