Sv: Sillysäsongsnacktråd
knaskamilla:

Nu när MIF går som tåget (ner i Allsvenskan) kanske det vore dags att hämta "tillbaka" Kim Staal? En annan jag skulle vilja se är Björn Melin. Lite småful sådär. Fast, det är inte många som är snygga åandrasidan...