Sv: Sillysäsongsnacktråd

Poffa:

Vad fan! Först Hirsch, sen Snyggjanne. Vem ska jag nu ha på bild i min presentation på äkta fjortismanér? Jag känner redan nu att det här kommer att bli ett stort bekymmer för mig framöver. =/