Sv: Arenan klar?

Frisco:

Ett HHögerrum kommer nog lösa sig ändå. Rykten gör gällande att det finns långt gågna förhandlingar mellan H Höger och Arenabolaget om att H Höger skall ha tillgång till ett rum med stora möjligheter.