Sv: Sillysäsongsnacktråd

NuMo:

Zakke har ju potentialen, kanske kan förtroendet som förstemålis vara det som gör att han tar det verkliga klivet. Däremot vet jag inte ett skvatt om Ersberg, kanske någon som kan ge lite info.