Sv: Sillysäsongsnacktråd

knaskamilla:

Okej.

Hörde att Mika Lehtinen eventuellt vill tillbaka till MODO. Hoppas det är sant och att MODO vill ha honom. En sån hjälte finns det alltid plats för i truppen.