Sv: Sillysäsongsnacktråd

ria-ra:

Skönt som sa*an. Salle har varit ruggig i vinter och kommer säkert fortsätta vara minst lika bra. Dessutom så ger det en fingervisning om att spelare som Hasse J och Svarten också kommer stanna.