Sv: Sillysäsongsnacktråd

ria-ra:

Tyckte väl att Salle såg väldigt klar ut när jag såg honom på MammaMia för en stund sen. Skönt att jag inte såg i syne. Vem ska jag lägga ut i presentationen, menar du? Hasse? Ja, kanske...