Sv: Sillysäsongsnacktråd
Poffa: Jo det är nog tyvärr så. Dom går ju gratis om jag fattade kvällblaskorna rätt. Det fanns inget gällande kontrakt mellan SHL & NHL eller nåt sånt. Henke var väl en annan som var trolig att lämna Sverige.