Sv: Sillysäsongsnacktråd

knaskamilla:

Någonting har ju MODO gjort rätt, eftersom Salle i själva verket förlängde sitt kontrakt. Han hade två år kvar på det han sa upp, på det nya har han 2+1. Skall vi gissa på att Svarten och Salle kommer ha ledande roller på ledarsidan eller i styrelsen om fyra år?

Vad det gäller målvakt så vill jag INTE ha hit Bjudning.