Sv: Sillysäsongsnacktråd
MODO Hockey och vår forward MAGNUS GÄSTRIN har kommit överens om ett nytt tvåårs kontrakt.

- Magnus har under den gågna säsongen visat vilken nyttig spelare han är för laget.
- Det känns oerhört viktigt att få behålla en sådan stark karaktärsspelare som Magnus.

- Skall bli kul att fortsätta i klubben. Jag trivs bra i föreningen och i Örnsköldsvik säger Magnus.