Sv: Sillysäsongsnacktråd

NuMo:

Det tror jag också att de gör. Men idag lyckades de minsann inte! När jag såg Jansson, Timander och Salle på MammaMia vände jag i dörren och gick till Harrys i stället. Där var bara Mindre Viktiga MoDoiter och åt.